17 marca 2021
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Brody
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Brody – Paweł Zięba tel. 41 271-12-31, e-mail: organizacyjny@brody.info.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy;
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- Monitorowanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- Wyznaczanie kierunków i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie dostępności;
Metryczka
Wytworzono: | 2021-03-17 12:00 | przez: Paweł Zięba |
---|---|---|
Opublikowano: | 2021-03-17 13:34 | przez: Łukasz Wzorek |
Zmodyfikowano: | 2022-08-11 13:34 | przez: Paweł Zięba |
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Brody | |
Odwiedziny: | 1892 |
Rejestr zmian
- [2022-08-11 13:34:00]Paweł Ziębadodanie załącznika
- [2021-03-29 13:03:09]Łukasz Wzorekdodano raport
- [2021-03-29 11:43:35]Łukasz Wzorekdodano
- [2021-03-29 11:34:02]Łukasz WzorekDodano plan działania
- [2021-03-17 11:57:58]Łukasz WzorekUtworzenie i dodanie artykułu