27 grudnia 2017
Referat Inwestycyjny
Kierownik: Jacek Wójcik
Telefon: (41) 271-12-31 wew. 218
Faks (41) 271-19-78
E-mail: inwestycje(at)brody.info.pl
Zadania Referatu Inwestycyjnego:
W zakresie inwestycji:
- Opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych.
- Prowadzenie całości prac związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji kubaturowych, liniowych w tym:
- Odbiór, weryfikacja dokumentacji.
- Opracowywanie kosztorysów inwestorskich.
- Prowadzenie inwestycji (pozwolenie na budowę, nadzór inwestorski, bieżąca kontrola finansowa).
- Odbiór inwestycji i przekazanie do eksploatacji.
- Rozliczenie inwestycji.
- Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań.
- Inicjowanie przedsięwzięć z zakresu rozbudowy, budowy czy remontów infrastruktury komunalnej.
- Przygotowanie projektu planu inwestycji do budżetu gminy.
- Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych inwestycji.
- Współdziałanie z właściwymi organami w sprawach nadzoru urbanistycznego, architektonicznego, budowlanego.
- Kontrola realizacji umów, dzierżaw w zakresie rozbiórek, remontów i inwestycji w porozumieniu z Referatem Geodezji i Gospodarki Gruntami.
- Realizowanie zadań wynikających z ustawy o drogach publicznych wraz z nadzorem nad oświetleniem, uzgadnianie i wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, usytuowanie w nim reklam, wjazdów i urządzeń nie związanych z funkcjonowaniem drogi.
- Organizowanie prac związanych z akcją zimową.
- Obsługa funduszu sołeckiego.
- Koordynacja remontów kapitalnych w obiektach należących do Gminy, nadzór na prowadzonymi przez Gminę pracami rozbiórkowymi.
W zakresie zamówień publicznych
- Sporządzanie planów zamówień publicznych Urzędu i Gminy na roboty budowlane oraz dostawy i usługi.
- Przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. - Przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawach dotyczących zamówień publicznych.
- Przygotowywanie (z wyłączeniem opisu przedmiotu zamówienia i określania wartości zamówienia) w postępowaniach zleconych przez inne referaty i przeprowadzanie postępowań w ramach uczestnictwa w Komisjach przetargowych, a w szczególności publikacja ogłoszeń, prowadzenie dokumentacji postępowania, zawiadamianie o wynikach postępowania.
- Weryfikowanie pod względem formalnym opisu przedmiotu zamówienia przygotowanych przez członków komisji przetargowych z innych referatów zlecających przeprowadzenie postępowania.
- Wydawanie i przyjmowanie dokumentów przetargowych związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych, protestów, odwołań.
- Występowanie w imieniu Urzędu lub Gminy do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz do UZP.
- Prowadzenie zbiorczej sprawozdawczości z udzielonych zamówień publicznych i przechowywanie dokumentacji przetargowej z udzielonych zamówień publicznych przez okres trzech lat, a następnie przekazywanie do archiwum.
- Przeprowadzanie przetargów na dostawy, usługi i roboty budowlane.
- Współpraca z osobami odpowiedzialnymi merytorycznie za przedmiotowe zamówienia w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Koordynowanie pracy komórek organizacyjnych oraz jednostek organizacyjnych w zakresie zamówień publicznych.
- Składanie Wójtowi i Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych okresowych sprawozdań w zakresie zamówień publicznych.
- Analiza procedur obowiązujących w Urzędzie i wnioskowaniu odpowiednich zmian.
- Przedkładanie Wójtowi do zatwierdzenia materiałów dotyczących zamówień publicznych w tym wyboru, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń.
- Prowadzenie spraw z zakresu protestów i odwołań w ramach ustawy prawo zamówień publicznych.
W zakresie pozyskiwania środków pomocowych
- Stały monitoring informacji i ich analiza w zakresie istniejących źródeł finansowania ze środków europejskich, programów rządowych i innych (środki pozabudżetowe).
- Organizacja spotkań informacyjnych i warsztatów na temat możliwości dofinansowania.
- Przekazywanie komórkom organizacyjnym i jednostkom organizacyjnym Gminy informacji na temat możliwości pozyskania środków pozabudżetowych na realizację projektów związanych z zadaniami własnymi i polityką rozwoju gminy.
- Doradztwo przy przygotowaniu wniosków o dofinansowanie ze środków pozabudżetowych.
- Propagowanie i pomoc w pozyskiwaniu środków dla organizacji non profit.
- Prowadzenie zbiorczej ewidencji projektów realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu.
- Prowadzenie ewidencji realizowanych projektów w partnerstwie i umów partnerskich.
- Organizacja i prowadzenie procesu wyłaniana podmiotów wykonujących czynności na zlecenie w zakresie pozyskiwania i realizacji środków pozabudżetowych.
- Nadzór nad podmiotami wykonującymi zadania na zlecenie w zakresie wnioskowania i realizacji programów.
- Sporządzanie analiz i opinii w zakresie przedstawionych projektów planowanych do realizacji na terenie gminy.
- Prowadzenie weryfikacji projektów inwestycyjnych zgłoszonych przez komórki organizacyjne pod kątem spełnienia kryteriów oraz formalna analiza otrzymanych materiałów.
- Prowadzenie działań promocyjnych projektów współfinansowanych za środków pozabudżetowych.
- Realizacja terminów wynikających z kalendarza zgłaszania wniosków o dofinansowanie ogłaszanych przez instytucje prowadzące konkursy.
W zakresie spraw komunalnych
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem właściwego stanu nieruchomości objętych zasobem gminnym.
- Utrzymanie i monitorowanie oznakowania nazewnictwa ulic.
- Nadzór nad utrzymaniem terenów zielonych w celu zapewnienia estetyki miejsc między innymi takich jak: park gminny, pomniki przyrody.
- Realizacja utrzymania czystości i porządku na terenie gminnym z wyłączeniem pasa drogowego.
- Przygotowywanie projektu zlecenia realizacji danego zadania wraz z kalkulacją.
- Realizacja napraw, remontów i konserwacji na podstawie zawartych umów oraz dokonywanie odbiorów i rozliczeń finansowych robót.
- Prowadzenie dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji w administrowanym zasobie.
- Koordynowanie funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej i nadzorowanie ich eksploatacji ( w tym wodociągi, kanalizacja, oczyszczalnie ścieków, oświetlenie ulic).
- Podejmowanie działań w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych.
- Nadzór i kontrola w zakresie przygotowania budynków i urządzeń grzewczych do okresu zimowego.
- Koordynacja remontów bieżących w obiektach należących do gminy, nadzór nad prowadzonymi przez Gminę pracami rozbiórkowymi.
- Realizacja zadań własnych Gminy wynikających z ustawy „ Prawo energetyczne.”
Metryczka
Wytworzono: | 2017-12-27 11:41 | przez: Łukasz Wzorek |
---|---|---|
Opublikowano: | 2017-12-27 00:00 | przez: Łukasz Wzorek |
Zmodyfikowano: | 2020-11-13 07:33 | przez: Łukasz Wzorek |
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy w Brodach. | |
Odwiedziny: | 2872 |
Rejestr zmian
- [2020-11-13 07:33:34]Łukasz WzorekAktualizacja danych