Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, udostępniamy Państwu możliwość złożenia podania przez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Gminy w Brodach znajdującą się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej - ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
Dostarczanie dokumentów elektronicznych do Urzędu może odbywać się za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP poprzez wypełnienie formularza.
Skuteczne złożenie drogą elektroniczną wniosku do Urzędu – zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji - wymaga posiadania bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Jeśli nie posiadasz konta na ePUAP możesz założyć je tutaj.
Adres skrzynki podawczej Urzędu Gminy Brody:
W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy:
- zalogować się na platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl),
- wypełnić udostępniony formularz i opatrzyć go bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego lub podpisać przy pomocy bezpłatnego profilu zaufanego.
Dostarczenie dokumentów elektroniczny osobiście uprzednio podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym realizowane jest w godzinach pracy urzędu (7:15-15:15) do Sekretariatu instytucji mieszczącej się w pokoju nr 103 przy ul. Stanisława Staszica 3 w Brodach.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP.
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie „złośliwe” będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.