Zapytanie ofertowe:
postępowanie prowadzone jest w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł o której mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
Zamawiający:
Gmina Brody
- Stanisława Staszica 3
27 - 230 Brody
Tel.: 41 271 12 31
E – mail: a.kwiecien@brody.info.pl
Adres internetowy: www.brody.info.pl
www.bip.brody.info.pl
Wójt Gminy Brody zaprasza do składania ofert na:
„Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Krótkiej w Dziurowie”
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na odcinku o długości 142 m. W wyniku przebudowy zostaną podniesione parametry techniczne i użytkowe drogi. Wykonana zostanie warstwa wiążąca o gr. 4 cm i ścieralna o gr. 3 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej.
- Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 20.12.2021 r.
- Przy wyborze oferty do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%
a) Oferta powinna zawierać cenę (łączną dla całego zakresu) oraz musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Należy podać cenę brutto uwzględniającą podatek VAT.
b) Dla porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę brutto.
c) Cena oferty będzie stanowić dla Wykonawcy wynagrodzenie umowne obowiązujące przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4. Oferta ma zawierać:
a) kompletny, wypełniony formularz cenowo-ofertowy stanowiący załącznik nr 1,
b) kompletne, wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 2,
c) Kompletny, wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 4.
5. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Brodach ul. St. Staszica 3, 27-230 Brody w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Oferta: „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Krótkiej w Dziurowie”
NIE OTWIERAĆ PRZED 25.10.2021 r. godz. 1000
lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: a.kwiecien@brody.info.pl w terminie do dnia 25.10.2021 r. do godz. 945
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w części lub całości bez podania przyczyny.
6. Termin związania ofertą:
- Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
7. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str.1), dalej "RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Brodach ul. St. Staszica 3. 27-230 Brody;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO."
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmiany wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii europejskiej
lub państw członkowskich.
Załączniki:
- Formularz ofertowo-cenowy
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Przedmiar robót
- Kosztorys ofertowy
- Wzór umowy
- Projekt budowlany
- Specyfikacja techniczna
- Projekt zagospodarowania
- Profil podłużny
- Przekroje konstrukcyjne
- Przekroje poprzeczne Ark2
- Przekroje poprzeczne Ark 3
Wójt Gminy Brody
Marzena Bernat